Na že 2. letnem posvetu ob robu Svetovnega dneva zavedanja o avtizmu (2. april) je bila udeležba še bolj pisana kot prvič.
Po uvodnem pozdravu prof. Nuše Piber, direktorice Glasbenega centra DO RE MI, so učitelji, ravnatelji in starši prisluhnili univ. dipl. psihologije, certificirani psihoterapevtki Nevenki Nakrst z gostujočim predavanjem Čud(ež)ni svet avtizma, sledilo je izvajanje prof. Mateje Tomac Calligaris o Pomenu glasbene vzgoje za vse otroke. Glasba namreč ne odpira le srca, temveč krepi možganske povezave prav vsakemu.
Sledili so primeri odličnih praks:
Mag. Peter Volasko, oče otroka z motnjo avtističnega spektra je zbranim delil izkušnje in izzive pa tudi priložnosti neobičajnih družin, prof. Nina Kompare pa je spregovorila o svojih izkušnjah po eni strani mame otroka s posebnimi potrebami, ki se šola od doma, kot tudi učiteljice petja, ki se s takimi otroci srečuje profesionalno. Svoj svet mame otroka z avtistično in drugimi pridruženimi motnjami je navzočim razgrnila tudi Andreja Obreza, učitelj metode Feldenkrais Ivan Vodopivec pa je razgrnil konkretne učinke, ki jih ima ta terapija na otroke z motnjo avtističnega spektra.
V nadaljevanju je prisotne z aktualnimi podatki glede motenj vida med mladimi, še posebej otroci z motnjami avtističnega spektra, navdušil dr. Matjaž Mihelčič, optometrist, za zaključek pa je izjemna prof. Mojca Lavtar zbranim zaupala svoje prijeme, izkušnje in dileme glede Zgodnjega odkrivanja avtizma.
Ob vmesnih predahih so nastopili otroci glasbenega centra DO RE MI, učenka Glasbene šole Logatec in učenec Glasbene šole Radovljica. Kljub nadpovprečni glasbeni nadarjenosti je ob vstopu v glasbeno šolo vsak od njih potreboval posebej zanj domišljeno prilagoditev, v zgolj nekaj letih pa se bodo prelevili v skoraj običajne učence.
Prav vsak otrok si namreč zasluži priložnost razviti svoj potencial.